Nov 17, 2014

Harini baru Isnin lah...

Haha..dah kenap ko ni rini oii..lupa hari ke apa...actually bukan lah lupa hari tapi tensi bila nk habiskan blog post yang terkumpul banyak kat draft tu.. ewah cam ramai je follower gitu..

Kang lelama simpan lupa dah semua lak..nak kongsi pasal SBS aritu pun tersimpan rapi..aha! bulan ni tak ada SBS ye kengkawan tapi bulan depan SBS akan secara langsung di PANTAI TIMUR.. ermmm berkira-kira cam nk join..boleh jejalan sekali cuti hujung tahun kan.

Bulan ni kat opis memang bizi tapi ku tak lah bizi mane tapi sebab ada event so library pun penuh dengan pelawat dari luar. Oklah rasanya semua tahu bulan ni promo OMEGA GUARD kan..lagi kebaiakan omega 3 nanti kita kongsikan eyh..



Sumber terbaik Omega 3 adalah dari ikan laut dalam cam salmon tu tapi sumber ikan ni mengandungi merkuri atau logam yang tidak baik untuk kesihatan sebab tu makanan tambahan adalah di syorkan untuk mendapatkan Omega 3 dalam diet harian.

Omeg Guard shaklee diuji dan diproses dengan teknologi yang terbaik elamat dari loganm asing dan lebih Asid lemak Omega 3 dari minyak ikan.

0126278520 sms/wapp

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...