Dec 31, 2011

Jumpa tahun depan..

owh..hari terakhir tahun 2011. cepat je masa berlalau kan..tup..tup da akhir tahun..banyak perubahan dalam diri.. alhamdulillah dipanjangkan usia..dapat melalui dari satu fasa kehidupan ke satu fasa kehidupan.

04 APRIL 2010
Diri bergelar tunangan orang..huhu..umur 25 tu sebenarnya target mengakhiri zaman bujang tapi dah takdir makanya 25 baru mengikat tali pertunangan. Tak ingat camne keputusan tuk bertunang dicapai sebab perhubungan ngan encik suami ni banyak sangat dramanye..hehe..

11 FEBRUARI 2011
Menginjak umur 26 tahun dah bergelar isteri orang pula. Bergelar adik ipar..menantu..paling teruja bila anak buah panggil mak ngah..haha..panggil mak ngah pun nk teruja. ntah pape la.. ye larrr sebab dalam family panggilan yang digunakan "acik rini" tak pun "wak rini" (owh jawa katakan) tup2 family baru panggil mak ngah ..mau tak teruja..

20 Januari 2012
Satu fasa yang amat bermakna. insyaallah akan bergelar ibu..menerima amanah yang diberikan oleh ALLAH dengan hati yang terbuka dan rasa amat bersyukur. semoga diri ini dapat galas dengan baik.

itulah kitaran hidup kan..ape lagi yang akan berlaku pada tahun depan eak..macambiasa kt tak pernah ade azam..tapi tak bermakna takde target dalam hidup..bak kata imam muda asyraf dalam forum perdana ehwal islam semalam " azam itu bererti istiqamah" so pd kt setiap ape yang kt lakukan perlu dengan azam..so tak salah kalo buat azam pertengahan tahun kan.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...