Apr 8, 2011

For rent : For sale

halooo..

lame tak hapdet kat sini..ni hapdet yg sgt pantas yer..lame dok peram da..hehe..baru ade kesempatan nk menulis sbb b4 ni takde gambo kang shh lak kan..k trus ke item yang nk jual n sewakan eak...



For Sale



ade 700 pcs available. bermcm corak ade 6 corak berlainan. act lebih goodies kt aritu..tak tau nk watpe smpan lelame..sape berminat lei email..or leave email korg kat comment box kt k..rege murah je. kt bli kat jusco RM 1.30 (lei check kat jusco berhampiran eak) so rege kt da tentu lebih rendah dari tu..

For Rent:

lace umbrella. color cream peach (ade eak kaler camtu)



meja tuk akad nikah..muka meja tu adjustable..

p.s: sesape yg berminat lei email & tinggal email kat comment..nnti kt koling2 yer..dun wori rege2 lei runding.

7 comments:

kuciputersenyum said...

meja tue boleh wt jadi meja laptop tak ? hehehe

anaztasias nora aira said...

nora nak meja tu leh? kerelnoraweding@gmail.com =)

zana & ejal said...

mug sudah dibeli..kalu tau ada byk, sudah borong kt sini..hihihi

ElyaElmo said...

dear...dh bg tau bbf ?

rini.borhan said...

da dua kali nk announce kat bbf..meh la tlg announce kat blog elya..blog elya rmai yg follow..haha..

Anonymous said...

mug tu ade lagi x?

my emel:razinahrahmat@yahoo.com

erin said...

Salam..nak sewa lace umbrella tu..

email:erin_s.alam@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...