Jan 4, 2015

Ibu mestilah nak yang terbaik!

Amboi tajuk siap tanda seruan marah benar or tegas benar tu..haha.. maunye tak sekarang kalau kita tengok FB ke..IG ke.. mesti ada pakar kanaka-kanak yang bagi komen itu ini..lelagi kalau tengok page retis..cam Scha awal kena pasal babywearing kat IG diorang. Alahai..adik akak jangan lah taksub sangat..memang kita nak bantu niat nak share info je..tapi as parent mesti diorg pun dah search study untuk kebaikan anak diorang. Tak gitu..

Ok lah dah habis membebel tu meh la ke tujuan sebenar nak share pasal ada gak yang mempersoalkan bila kita dok share pasal vitamin untuk kanak-kanak. Cam kita kata kita hanya kongsi selainnya anda lah decide kan. Actually pasal perlu ke tak anak kita ambil makanan tambahan dah pun kita kongsi sebelum ni kat entry "makanan tambahan untuk anak"

Kita kena tengoklah "eating habit" anak kita kalau cam Rizq yang makan menu yang dia suka je memang susah lah nak dapat semua nutrisi yang diperlukan. Biasanya anak-anak memang ada yang sangat susah nak makan. Ada pula yang langsung tak makan dan hanya susu. 

Kita sendiri dah cuba bagi Mealshake dan Omega Guard. Tapi sekarang Omega Guard je yang Rizq boleh terima. Mealshake soorok lah dalam apa pun memang die leh kesan sebab Rizq tak suka Vanila. Nasib baik 2015 ni Vitalea for Children muncul kembali. Apa yang wat saya tak sabar nak dapatkan Vitalea ni ialah kandungan vitamin yang telah di tambah..dan apa yang anak kita boleh dapat dengan sebiji Vitalea for children ni.

Persamaan sebiji Vitale dengan hidangan makanan harian

See..banyak kan..kita sendiri pun tak makan sayur buah banyak gitu..(sebab tu mak pun amik vitamin). Nama pun makanan tambahan pasti untuk lengkapkan ape yang kurang. Bukan gantikan diet harian anak kita. Anak kita masih perlukan vitamin-vitamin lain cam karbohidrat.

Kita jual sebab tu beria cerita kebaikan Vitalea for Children ni kan..uishh tu betul juga tapi kita tak lah setaksub itu. Kita dah cuba gak appeton..scott emulsion..ape lagi vitamin yang ku tahu baik untuk anak..Tapi nan hado si Rizq nak makan. Vitalea ni lah harapan baru untuk ibu bagi pada sang juara ni.


Jadi pilihan di tangan kita as parent kan. IBU MESTILAH NAK YANG TERBAIK!

Jom dapatkan Vitalea For Children hari ini. Yeah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...